შესანიშნავი სქემაა. უბრალოდ ერთს ვიტყოდი, რომ წარმართთა ეზო არის მხოლოდ და მხოლოდ მეორე ტაძრის პერიოდის ინოვაცია, რომელიც არ არსებობდა მანამდე. ისრაელში მყოფი მდგმურები, როგორც ირკვევა ლევიანთა 17-იდან და რიცხვთა 15-იდან, პირიქით, მოწოდებულნიც იყვნენ, რომ მსხვერპლშეწირვა იმავე წესით აღესრულებინათ, როგორც ისრაელიანებს. მაგრამ ეს სქემას არაფერს აკლებს, ვინაიდან მოწმობის სავანის შემთხვევაში როგორც ყველაზე შიდა სივრცეა წმიდათა წმიდა, ასევეა, რომ ყველაზე გარე სივრცეა უდაბნო - სიკვდილის ადგილი, რომელიც ქვენა წყლებს შეესაბამება კოსმოსის ოთხკეც აგებულებაში და სადაც დასაკარგავისკენ წარიგზავნება განტევების ვაცი. რომ გავამარტივო: ედემის ბაღის შუაგული (მთის წვერი)-ედემის ბაღი (მთის შუაგული)-ედემის მხარე (მთის ძირი)-ნოდის ქვეყანა წმიდათა წმიდა-წმიდა ადგილი-ეზო-უდაბნო ცანი ცათანი-ცანი-მიწა (მეორე რჯული 10:14)-ზღვა
შესანიშნავი სქემაა. უბრალოდ ერთს ვიტყოდი, რომ წარმართთა ეზო არის მხოლოდ და მხოლოდ მეორე ტაძრის პერიოდის ინოვაცია, რომელიც არ არსებობდა მანამდე. ისრაელში მყოფი მდგმურები, როგორც ირკვევა ლევიანთა 17-იდან და რიცხვთა 15-იდან, პირიქით, მოწოდებულნიც იყვნენ, რომ მსხვერპლშეწირვა იმავე წესით აღესრულებინათ, როგორც ისრაელიანებს.
ReplyDeleteმაგრამ ეს სქემას არაფერს აკლებს, ვინაიდან მოწმობის სავანის შემთხვევაში როგორც ყველაზე შიდა სივრცეა წმიდათა წმიდა, ასევეა, რომ ყველაზე გარე სივრცეა უდაბნო - სიკვდილის ადგილი, რომელიც ქვენა წყლებს შეესაბამება კოსმოსის ოთხკეც აგებულებაში და სადაც დასაკარგავისკენ წარიგზავნება განტევების ვაცი.
რომ გავამარტივო:
ედემის ბაღის შუაგული (მთის წვერი)-ედემის ბაღი (მთის შუაგული)-ედემის მხარე (მთის ძირი)-ნოდის ქვეყანა
წმიდათა წმიდა-წმიდა ადგილი-ეზო-უდაბნო
ცანი ცათანი-ცანი-მიწა (მეორე რჯული 10:14)-ზღვა